پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261952
نوجوانان در فضاي مجازي رها شده‌اند
تاریخ انتشار : 1402/09/12 09:15:10
نمایش : 527
رئيس پليس فتا چهارمحال و بختياري گفت: نوجوانان در فضاي مجازي رها شده‌اند اما اهميت سلامت روحي بچه‌ها همسان با سلامت جسم آن‌ها است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مرتضي عسگري،  در گفتگو با «جهانبين نيوز»، اظهار کرد: تفکر بسيج  تفکر خدمت به مردم است.

وي تصريح کرد: اولين نهاد حاضر در مواقع بحران بسيج  است، اما در فضاي مجازي اين حضور ملموس است و بنابر تاکيد مقام معظم رهبري اين فضا اهميت بالايي دارد.

رئيس پليس فتا چهارمحال و بختياري با بيان اينکه رويکرد مقام معظم رهبري حذف اينترنت نيست بلکه مديريت آن است، خاطرنشان کرد: هر روز در فضاي مجازي هم در بحث فرهنگي و هم اجتماعي  تلفات داريم که هر دو حوزه جاي کار بسياري دارد.

عسگري بيان داشت: متاسفانه هيچ موسيقي فاخر ايراني يا بازي‌ رايانه‌اي ايراني مناسبي توليد نشده و بايد دستگاه‌هاي فرهنگي در اين زمينه ورود کنند و با همراهي برنامه‌نويس‌ها کار را پيش ببرند و خلاءها پر شود.

وي با اشاره به اينکه فرزندان در فضاي مجازي رها شده‌اند تاکيد کرد: اهميت سلامت روحي بچه‌ها همسان با سلامت جسم آن‌ها است و بايد دغدغه لازم در اين زمينه ايجاد شود.

رئيس پليس فتا چهارمحال و بختياري عنوان داشت: بازي‌هاي موجود در سايت بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي ضعف‌هايي دارند، چراکه کودک به شخصيت‌هاي بازي‌ها اعتماد کرده و از آن‌ها تاثير مي‌پذيرد و بايد الگوسازي دراين راستا صورت گيرد.

عسگري با بيان اينکه جوانان و نوجوانان به دنبال زيباتر ديده شدن هستند و لباس‌هاي مد روز را بدون توجه به معنا و مفهوم اين لباس‌ها، انتخاب مي‌کنند، و علت آن اين است که ما نتوانستيم درست کار کنيم.
 
وي ادامه داد: آمريکا بدون اهميت براي جوانان ايراني از اين کم‌کاري‌ها استفاده کرده و در جهت تحقق مقاصد خود در اغتشاشات سال گذشته نوجوانان ايراني را به خيابان کشيد.

 رئيس پليس فتا چهارمحال و بختياري يادآور شد: دسترسي يک کودک هفت ساله با يک استاد دانشگاه در ايران يکسان است اما در بسياري از کشورها ورود به اينترنت و استفاده از فضاي مجازي کنترل شده و با محدوديت است.

انتهاي خبر/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html